KAIP UŽSAKYTI PREKES

Mūsų e-parduotuvėje prekes galima užsakyti įvairiais būdais – pasirinkite tinkamiausią:

1)      E-parduotuvėje elektroniniu būdu (žemiau skaitykite išsamų aprašymą);

2)      Telefonu +370 689 411811 arba +370 638 03883;   

3)      Elektroniniu paštu – atsiųskite nuorodą į prekę ir parašykite norimą variantą;

4)      Naudojantis e-parduotuvės bendravimo sistema „LiveChat“ (konsultacija gyvai);

5)      Atvykus į mūsų saloną „Muresta Deco“ adresu Verkių g. 44 (PC Unideco, II a.), Vilnius.


Norėdami įsigyti prekę e-parduotuvėje elektroniniu būdu atlikite tokius žingsnius:



PIRKIMAS IŠSIMOKĖTINAI

Mes bendradarbiaujame su SB lizingu. Pirkimo išsimokėtinai internetu privalumai:

  • Greita, patogi ir nesudėtinga procedūra, pilnai įforminama internetu - tereikia įsidėti prekes į krepšelį, pirkti, pasirinkti išsimokėjimą lizingu, ir būsite sujungti tiesiai su SB lizingu sutarties pasirašymui;
  • Jūsų mokumo įvertinimas ir atsakymas dėl sutarties sudarymo bus pateikti iš karto;
  • Galėsite pasirinkti Jums labiausiai tinkantį sutarties terminą ar įmokos dydį su pradiniu įnašu ar be pradinio įnašo.

Norint pasinaudoti pirkimo išsimokėtinai paslauga, reikia turėti vieną iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų:

  • Lietuvos Respublikos piliečio paso kopiją;
  • asmens tapatybės kortelės kopiją;
  • jeigu yra sutuoktinis – ir sutuoktinio dokumento kopiją.

Išsimokėtinai pirkti galima e-parduotuvėje arba atvykus pas mus į saloną „Muresta Deco“ adresu Verkių g. 44 (PC Unideco, II a.), Vilnius, taip pat informacija telefonu: +370 689 41811, +370 638 03883.



KAIP GRĄŽINTI PREKES

1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

2.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

2.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

2.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

2.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

2.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

3. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

4. Prekės keičiamos ar grąžinamos salone „Muresta Deco“ adresu Verkių g. 44 (PC Unideco, II a.), Vilnius. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo, kuriame nurodo prekės trūkumus. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

5. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

6. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

7. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 4 ar 8 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.

8. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.

9. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.

10. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

11. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

12. Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių grąžinimo teise (išskyrus pagal užsakymą gaminamas prekes), jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

13. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

14. Kilus klausimams dėl prekių gražinimo, geriausiai rašyti elektroninį laišką adresu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai , o nesant galimybės to padaryti - kreiptis kitais mūsų e-parduotuvėje nurodytais kontaktais.



GARANTIJA

Visiems produktams, kuriuos mes parduodame, yra sukurtos garantinio ir pogarantinio aptarnavimo sistemos. Tad pirkdami produktą, jūs galite būti ramūs - jei kažkas atsitiks su jūsų voniai, dušo kabinai ar kitai vonios kambario prekei, neliksite vieni su savo problema. Dėl iškilusios problemos kreipkitės tiesiogiai į gamintojų serviso tarnybas. Taip pat galite kreiptis į mus elektroniniu paštu, Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai Praktika parodė, jog problemos išsprendžiamos greičiau, jei visus gedimus, dūžius, gamyklinius brokus patvirtintumėte vizualiai (video įrašais, nuotraukomis).

Garantiniu laikotarpiu neišmeskite kasos pajamų kvito (jei atsiskaitėte grynais), prekių pristatymo važtaraščio bei prekės dokumentų, pateiktų kartu su preke.